De Limburgse Jagers
een Guild Wars gilde

FAQ Search Register Login

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Author Message
 Post subject: Ruins of Morah
PostPosted: Tue 23 Sep, 2008 14:53 
King
King

Hey mensen,

gisteren Runis of Morah maar weer eens gedaan voor een guildy. Blijkbaar werkt de 55hp build met 3 hero's nog steeds perfect. Zelfs met maar 2 hero's binnen de 7 minuten voltooid. Binnenkort ook maar eens HM gaan testen. Zou ook moeten werken.

Profile Send private message  

Post subject:
PostPosted: Tue 23 Sep, 2008 19:02 
Paladin
Paladin

Hey naan,

Moet je nog steeds die paar missies in Factions? Ik ben de laatste tijd niet meer zoveel online, misschien is het best dat je me toevoegt op MSN en me daar maar spamt als ik online ben :lol: (Meestal op Bezet, om random people te laten denken dat ik echt bezet ben)

Image

Post subject: Re: Ruins of Morah
PostPosted: Wed 18 Nov, 2009 13:39 
Guild Leader
Guild Leader

Varesh runnen gaat als volgt:

Variant 1:
Jij:
Mo-D Solo Varesh build var1-1 (+3H)
In plaats van YMLaD kun je ook  meenemen.
of als variant daarop:
Mo-D Solo Varesh build var1-2 (+3H)
Je heroes:
Solo Varesh hero var1-1
Solo Varesh hero var1-2
Solo Varesh hero var1-3
Je armor: standaard 55 hp setup: 5 superiour monk runes, -50hp grim cesta en een E+5 enchanting +20% caster wapen (liefst speer met fire damage). 2 Radiant en 3 Blessed insignia's, of 5 Radiant.

Flag je heroes bij de poort achter je, en cast alle 4 de enchantments op je (skill 5-6-7-8).
Pak wat energy met skill 1, en cast Protective Spirit en [[mystic regeneration]. Houd deze continu op! Loop naar voor totdat Varesh op je af komt, en loop dan achteruit langzaam terug, totdat je heroes haar kunnen raken. Blijf daar staan, en blijf tanken. De eerste Varesh is gemakkelijk. Bij de tweede wacht je even tot de patrols langs zijn, en er plek is om wat naar voor te lopen, tot Varesh je weer volgt. Zelfde strategie volgen, maar let op dat je genoeg naar achteren gaat om buiten de agro van de patrols te blijven, maar niet helemaal bij je heroes, anders valt Varesh hen ook aan.
Ik heb in HM en NM nog altijd masters gehaald hiermee.
Mocht Varesh een vortex casten op de plek waar je heroes geflagged staan, hef de flag dan even op, en flag ze op een veilige plek (let op skills 3 en 4). Als je goed kan timen kun je die skill ook interrupten met YMLaD als je die bij je hebt (maar ik weet even niet hoe snel ze die cast).

Variant 2:
Jij:
X-E Solo Varesh build var2
Je heroes:
Solo Varesh hero var2-1
Solo Varesh hero var2-2
Solo Varesh hero var2-3
Neem ook Sogolon mee.

Je armor: maakt niet veel uit. Ik raad aan hoog armor (brawlers ofzo) of anders survivor, met twee radiants voor +5 energy.

Gebruik:
Ga precies in het midden van de kuil staan bij Varesh, en flag daar ook al je heroes en Sogolon.
Cast GDW op je heroes, en blijf dat doen. Spam de battle standard en de LB signet.
Als het goed is doen je heroes al het werk, en blijf je net buiten aggro van de demons in de tweede ronde.

Als iemand een run nodig heeft, kun je me altijd vragen. En als je zelf ook nog enkele van deze heroes kan meenemen, gaat het nog sneller. Neem geen andere heroes/builds mee, want dat kan de run negatief beïnvloeden (minions die mobs aggroen, of AoE damage die Varesh wegjaagt, of melee heroes die berserk worden en andere narigheid).

Sjeng, Proud member of the Limburgse Jagers - characters: Sonya Fireheart (E) * Huubke Dn Helle (W) * Tietske Tietsma (Mo) * Pieke Potloed (R) * Ingel Oet Mestreech (N) * Kitsune Orihime (Rt) * Sjeng de Nachroaf (A) * Harie Bom Barie (P) * Roei Toei (D) * Miss Claire Voyance (Me/R)

Image
۝─────|Guild regels|────────|Alliance regels|────────|Forum regels|─────۝

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ]  [ Print view ]